יועץ מיזוג אוויר – קווים לדמותו

יועץ מיזוג אוויר - קווים לדמותו

כשאתם קוראים את הכותרת של הפוסט הזה, אתם בטח שואלים את עצמכם למה לא כתבנו פשוט "טכנאי מזגנים" או אולי אפילו "מתקין מזגנים"?

בלי לזלזל כמובן באף אחד, התשובה היא שכאשר אנחנו מדברים על פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים כמו למשל התקנת מזגן מרכזי, VRF, מגדלי קירור או חדרי קירור, מדובר בתהליך שלם שדורש תכנון מראש, ביצוע מדויק וגם תמיכה לאחר מכן. מרבית היועצים הם הנדסאים שהתמחו בלימודים רלוונטיים או מהנדסים בעלי תארים ממוסדות אקדמאיים מוכרים.

הבדל חשוב נוסף ולא פחות חשוב הוא שיועץ מיזוג אוויר הוא אובייקטיבי, הוא לא משמש כנציג של שום חברה, והמטרה שלו היא לבחור בפתרון שהכי ישתלם לכם.

אז מי יכול להסתייע בשירותיו של יועץ מיזוג אוויר?

כפי שכתבנו, יועץ מיזוג אוויר נדרש כאשר רוצים למצוא פתרון למיזוג אוויר שבו מעורב יותר מאלמנט אחד. קל לחשוב שמדובר רק במבני תעשייה או משרדים גדולים, אבל כל מי שהתקין בביתו מזגן מיני מרכזי או VRF, יודע שלא מדובר בעניין פשוט, במיוחד אם זרימת האוויר מוגבלת עקב אילוצים שונים באופי המבנה. לכן, יועץ אוויר משרת גם לקוחות עסקיים וגם לקוחות פרטיים.

מהם התפקידים העיקריים של מומחה המיזוג?

תכנון מוקדם של שלבי העבודה

התפקיד הראשון ואולי החשוב ביותר הוא לבצע תיכנון מדויק של שלבי הביצוע. השלב הזה מתחיל מבחירת חומרי הגלם או המרכיבים של המערכת השלמה. ניתן לעשות זאת עבור מבנה קיים או עבור מבנה שנמצא בעצמו  בתהליכי הקמה (אז לוקחים בחשבון גם את הפידבק של האדריכל או המהנדס).

מומחה טוב יודע כיצד לאזן בין העלות שלהם לבין עלות ההפעלה לטווח הרחוק. במילים אחרות, אין טעם להשתמש ברכיבים זולים שלא יחזיקו מעמד או ברכיבים סופר יקרים שלא יתנו יתרון אמיתי באורך החיים של המערכת.

מלבד אורך החיים, מטרה נוספת של התכנון המוקדם היא לדאוג לכך שהמערכת תהיה יעילה מבחינה אנרגטית. לא רק בגלל שחשבונות חשמל יכולים לטפס לעלויות גבוהות, אלא גם מכיוון שבמקרים מסוימים חייבים לשלוט במידת החום שהמערכת פולטת. לדוגמה, חדרי קירור חייבים להישאר בטמפרטורה מסוימת.

ביצוע העבודה בשטח

אם הלקוח מעוניין בכך, יועץ המזגנים יכול לשמש גם כמי שיבצע את בניית המערכת בשטח או לכל הפחות יהיה קבלן הביצוע. היתרון כאן הוא הרבה פחות חיכוכים בין בעלי המקצוע השונים (אם בכלל) והידיעה של הלקוח שהוא נמצא בידיים טובות.

הדרכה 

כאמור, המערכות המתקדמות של היום כוללות גם רכיבי בקרה מתקדמים אשר חייבים לדעת כיצד להשתמש בהם על מנת לתפעל את המערכת כפי שצריך ולשמור על הפעולה התקינה שלה. יועץ מיזוג אוויר מקצועי מספק את כל ההדרכות שצריך לעובדים ברמות השונות.

מתן אחריות ושדרוגים

ממש כמו שאתם מקבלים אחריות מכל בעל מקצוע אחר, כך גם יועץ מיזוג האוויר שמשמש גם כקבלן ביצוע מספק לכם אחריות על העבודה למשך תקופה מוגדרת מראש. 

גם לאחר תקופת האחריות הוא יוכל לספק לכם את שירותי התיקון והתחזוקה הטובים ביותר מכיוון שהוא סרטט ותכנן את המערכת שלב אחרי שלב. כתוצאה מכך, הוא יוכל לייעץ לכם גם בנוגע לשדרוג עתידי במידה והדבר אפשרי. 

על א.לפיד יועץ מיזוג אוויר

חברת א. לפיד הנדסת קירור ומיזוג אוויר בע"מ נוסדה על ידי אורי לפיד, הנדסאי בוגר הטכניון בעל התמחות במיזוג אוויר. א.לפיד מספקת שירותי ייעוץ והקמה של מערכות מתקדמות למיזוג אוויר. בין הלקוחות להם אנחנו מספקים ייעוץ נכללים חברות פרטיות, מבני תעשיה ומפעלים, חברות ממשלתיות ולקוחות פרטיים המעוניינים במערכות מיזוג בהתאמה אישית.

בזכות הניסיון הרב שלנו, אנחנו יכולים להבטיח ללקוחות שלנו פתרונות חדשניים ויצירתיים העושים שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר שקיימת כיום בשוק. בניגוד לחברות אחרות, אנחנו לא משמשים כנציגים של חברה ספציפית ואנחנו עובדים עם מגוון של מותגים מובילים בשוק העולמי והמקומי כגון תדיראן, אלקטרה, סמסונג וטושיבה.

יש לכם שאלה בנוגע למיזוג אוויר? נסו אותנו!

Call Now Buttonהתקשר/י עכשיו!