חדרי קירור למסעדות

חדרי קירור למסעדות - ידע, ניסיון, ויכולת לגבש פתרונות קירור למסעדות בכל קנה מידה.

אם אתם מעוניינים להקים מסעדה, חשוב מאוד שתדעו שאחד הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר לכל מסעדה היא חדר קירור איכותי, שיאפשר לשמור את המזון הדורש קירור בטמפרטורה הרצויה. אחד מהתנאים לקבלת רישיון עסק למסעדה או כל בית עסק אחר העוסק בתחום המזון הוא שמירה על המזון בתנאים שלא יגרמו לו להתקלקל ולסכן את בריאות הציבור ועל כן, כל בעל מסעדה חייב לדאוג לתנאי הקירור האופטימליים במסעדה שלו שיאפשרו לו לקבל מראש רישיון לעסק שלו ובד בבד, לשמור על אורך חיי מוצרים לצורך שימוש בהם.

כיום התרבות הקולינארית בישראל ללא ספק מצויה בשיאה. לא מעט אנשים שקטלגו בעבר את הבישול והאפייה כתחביב, מוצאים את עצמם חפצים להגשים את החלום שלהם ולהציע את האוכל שהם מכינים לציבור הרחב ופותחים מסעדה. בשל העובדה שעולם המסעדות קולט לתוכו אלפי מסעדות חדשות בכל שנה, אין ספק שהצורך בחברה אמינה ומקצועית לצורך בניית חדרי קירור במסעדות היא דבר חשוב ביותר ועל כן, אם אתם מחפשים את החברה הטובה ביותר עבור תכנון דר קירור למסעדה שלכם, כדאי שתכירו את א.לפיד.

כיצד מתכננים חדר קירור למסעדה?

חשוב מאוד שהחברה שמתכננת לכם את חדר הקירור במסעדה תפעל בהתאם לשלבים הרלוונטיים לצורך תכנון חדר הקירור באופן מדויק ובהתאם לצרכים העומדים על הפרק.

בשלב הראשון, יש לבצע מדידות. חשוב לזכור כי חדרי קירור והקפאה תעשייתיים לא דומים בגודל שלהם לאלה שמצויים במרחב הפרטי. מדובר על חדרים שלמים שהמטרה והתכלית שלהם הם לאחסן מזון בצורה מבוקרת שהולמת מאכל אדם. מאחר שמדובר על חדרים שלמים, לא פעם יהיו מגבלות שיהיה צורך לקחת בחשבון. יש למדוד את השטח העתיד להיות חדר קירור והקפאה ולנסות להבין האם הוא הולם את התכנית שלכם. על סמך הגודל של החדר, תוכלו לאמוד את מספר האנשים שתוכלו להאכיל במסעדה ועל כן מדידת החדר היא ללא ספק חשובה.

בשלב השני, חשוב להבין כי חדרי הקפאה וקירור למסעדות מהווים השקעה לטווח רחוק. הם עתידים לשרת אתכם וכמובן את קהל הלקוחות אשר יגיע למסעדה ועל כן, מראש יש צורך לבדוק מהי תקופת האחראיות המוצעת לכם על ידי החברה לחדר המותקן. כמו כן, יש לוודא מראש כי טיב השירות של החברה איתה תבחרו לעבוד זה דבר חשוב ביותר שכן, חווית שירות טובה תעניק לכם את השקט הנפשי הנדרש.

מקררים חיצוניים או חדרי קירור למסעדות?

לא מעט בעלי מסעדות תוהים האם כדאי להם להקים חדר קירור במסעדה או שמא כדאי להם פשוט לרכוש מקררים חיצוניים. חשוב לדעת שמקררים חיצוניים תופסים מקום משמעותי מאוד שכן, הגוף, השלד והדלתות של המקרר גדולים ועל כן, הם יתפסו מקום משמעותי בחלל אשר ניתן לנצל אותו עבור צרכים אחרים. לעומת זאת, חדרי קירור מנצלים באופן מקסימלי את החלל שכן, הם מהווים מקרר אחד גדול. כאשר מדובר על מסעדה, אין ספק שחשוב לדאוג לניצול חלל מקסימלי.

מה אפשר לאחסן בחדרי קירור והקפאה במסעדות?

מכיוון שמדובר על חדרי קירור אשר ניתן לווסת בהם את הטמפרטורה לטמפרטורה הרצויה לכם, תוכלו לאחסן בהם כל מזון שרק תרצו. בין אם מדובר על בשר, דגים, מוצרי חלב או כל סוג של מוצרים אשר בהם אתם משתמשים בכדי להכין את המנות במסעדה. מאחר שמדובר בחדר גדול באופן משמעותי ממקרר, תהיה אפשרות למצוא ולשלוף בקלות את חומרי הגלם שיהיה לכם צורך בהם.

אין ספק שבתהליך הקמת מסעדה יש להשקיע משאבים ומראש חשוב להקצות משאבים גם לחדר קירור או חדרי קירור במסעדה, בהתאם לגודלה ובהתאם לכל פרמטר אחר העומד על הפרק. חדרי קירור מעין אלה יעניקו לכם חווית עבודה טובה מאוד.

א. לפיד הנדסת קירור ומיזוג אוויר בע"מ היא חברה שנוסדה על ידי אורי לפיד, הנדסאי קירור ומיזוג אוויר בוגר הטכניון. לחברה יש ניסיון עשיר בתכנון והקמה של מערכות מיזוג אוויר וקירור לעשייה והיא מספקת שירות ותחזוקה לחברות ומפעלים, מוסדות ציבור ומבנים ממשלתיים וכן לקהל לקוחות פרטיים. החברה מציעה תכנון חדר קירור איכותי ומדויק בהתאם לצרכים לכל מסעדה באשר היא.

יש לכם שאלה בנוגע למיזוג אוויר? נסו אותנו!

מלאו את הפרטים הבאים

Call Now Buttonהתקשר/י עכשיו!