חדרי קירור למפעלים

חדרי קירור למפעלים - ידע, ניסיון, ויכולת לגבש פתרונות ללא פשרות בקנה מידה רחב.

כיום ישנם לא מעט מפעלים אשר דורשים חדר קירור או חדרי קירור ייעודיים לצורך אחסון סחורה אשר צריכה להישמר בתנאים של קירור או הקפאה. אין ספק שכאשר למפעל סחורה שצריכה להישמר בתנאי קירור או הקפאה, חשוב מאוד לשמור אותה בתנאים הללו, בטמפרטורה המדויקת שנדרשת שכן, אם לא תתבצע שמירה שכזאת, כל המוצרים עלולים להתקלקל והנזק הכלכלי שיוסב למפעל יהיה חמור. מעבר לכך, מעבר להפסד הכלכלי שיכול להיגרם למפעל, שיווק של מוצרי מזון שלא נשמרו בקירור מתאים על אף שהם דורשים זאת, עלול להסב נזק תדמיתי רציני למפעל. לכן, אין ספק שתכנון והקמה של חדרי קירור צריכים להתבצע בצורה מדויקת ומקצועית על ידי החברה הטובה ביותר בתחום.

חדרי קירור למפעלים- מה חשוב לדעת?

ראשית כל, חשוב מאוד לדעת כי כל סוג של מפעל זקוק לאחסון בטמפרטורה שונה ועל כן, תכנון חדר קירור למפעל חייב להתבצע בצורה מדויקת בהתאם לצרכים הספציפיים של כל מפעל, בהתאם לסוג המוצרים הדורשים אחסנה בקירור ובהתאם לטמפרטורה הנדרשת לצורך אחסון בקירור של המוצרים הללו. ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של חדרי קירור תעשייתיים הרלוונטיים עבור מפעלים: חדרים הרלוונטיים לקירור וחדרים הרלוונטיים להקפאה, כאשר הדרים הרלוונטיים לקירור צריכים להיות בעלי טמפרטורה קבועה של 0 עד 4 מעלות ואילו החדרי ההקפאה צריכים לשמור על טמפרטורה של מינוס 18 מעלות ומטה. כל סוג של מחסן מיועד לשמירה של מוצרים מסוגים שונים כאשר במרבית המקרים המוצרים שיזדקקו לאחסון בהקפאה או קירור הם מוצרי מזון קפואים או טריים ועוד.

הקמת חדרי קירור למפעלים- איך זה מתבצע?

חדר קירור למפעל יהיה למעשה חלל גדול מאוד אשר משמש כמחסן לכל דבר. בתוך החדר יהיו בפתרונות אחסון כגון: מדפים לאחסון המוצרים, ארונות סגורים וכן חללי אחסון שונים וזאת בכדי ליצור סדר בחדר ולאפשר שליפה מהירה, נוחה ויעילה של מוצרים בעת הצורך. חשוב שיישאר מקום בחדר צורך שינוע הסחורה שלא פעם תתבצע באמצעות מלגזות וכן כלים ממונעים קטנים. המבנה של חדר קירור מעין זה חייב לאפשר גישה נוחה לכל מה שמאוחסן בו. הוא צריך לאפשר תנועה נוחה בחדר של כמה עובדים במקביל ועל כן, חשוב מאוד לתכנן בצורה מוקפדת ומדויקת את חדר הקירור מראש. ההקמה של חדר קירור מעין זה דורשת היכרות מעמיקה עם כל סוגי המוצרים שזקוקים לאחסן במפעל וכן עם כמות המוצרים הדורשים את האחסון המדובר.

עבודת התכנון של החדר צריכה להתבצע על ידי חברה מקצועית שנבחרה לתהליך וזאת לאחר שהצוות המקצועי הבין מבעלי המפעל מהם הצרכים העומדים על הפרק בכל הנוגע לחדר.

חדר קירור תעשייתי- מה נדרש ממנו?

הדרישה החשובה ביותר מכל חדר קירור תעשייתי הוא שישמור על הטמפרטורה הקבועה שלו בכל עת. סחורה שזקוקה לקירור ולא מאוחסנת בטמפרטורה הנדרשת עלולה להתקלקל ולהיזרק. מפעלים אינם יכולים להרשות לעצמם לאבד סחורה איכותית שכן, הדבר עלול לגרום להם לנזק כלכלי משמעותי ועל כן, חשוב מאוד שחדר הקירור במפעל ישמור על הטמפרטורה הנחוצה לצורך שמירת מוצרי המזון הרלוונטיים בכל זמן. לשם כך, חייבת להיות בכל חדר קירור מערכת בקרה וניטור אשר ינהלו אותה האחראים על החדרים הללו. המערכות הללו מתריעות בכל מקרה של עלייה בטמפרטורת החדר וכך מאפשרות לשמור על בקרת האקלים בחדר בכל זמן נתון ולהימנע מקלקול של מוצרים.

חשוב להבין כי בכדי לשמור על הטמפרטורה הנדרשת בחדר יש צורך לשים לב לתדירות ההוצאה וההכנסה של הסחורה לתוך החלל. החלל אמור להיות סגור רוב הזמן וזאת בכדי שהטמפרטורה בו לא תשתנה ועל כן, חשוב לקחת בחשבון בשלב התכנון של חדרי קירור למפעלים את התדירות של הוצאת והכנסת סחורה לתוך החדר.

חדר קירור במפעלים נדרש להיות מרווח ולאפשר גישה נוחה ולאחסון ולהוצאה של מוצרים.

לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום חדרי קירור למפעלים

אם אתם מעוניינים להקים את חדר הקירור בצורה הטובה ביותר, כדאי לבחור בחברה אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין בתחום. חברת א. לפיד, מתמחה בתחום של תכנון והקמה של מערכות מיזוג אוויר מסוגים שונים וכן בהקמת חדרי קירור והקפאה למפעלים ועוד. לחברה יש ניסיון מקצועי רחב היקף והיא ביצעה בהצלחה מאות פרויקטים בכל רחבי הארץ בתחום הקירור התעשייתיים. החברה מציעה מענה מדויק וספציפי לצרכים של כל לקוח.

יש לכם שאלה בנוגע למיזוג אוויר? נסו אותנו!

מלאו את הפרטים הבאים

Call Now Buttonהתקשר/י עכשיו!