חדרי קירור למלונות

חדרי קירור למלונות - ידע, ניסיון, ויכולת לגבש פתרונות ללא פשרות בקנה מידה רחב.

בישראל ניתן למצוא לא מעט בתי מלון. ישנם מלונות יוקרתיים יותר או פחות, אך החוויה שאמור להציע מלון, צריכה להיות טובה בכל היבט אפשרי. חלק בלתי נפרד מהחוויה שמספק מלון איכותי נוגע לתחום הקולינרי. כמעט כל אדם שמגיע לבית מלון מצפה לארוחות שמציע חדר האוכל שבמלון כאשר הציפייה היא כמובן לאוכל טעים, משובח, איכותי וטרי. חדרי קירור למלונות מהווים חובה לכל חדר אוכל או מטבח בכל בית מלון באשר הוא וזאת בכדי שהאוכל שיוצע עבור הנופשים במלון יהיה איכותי וכמובן בריא. מוצרי מזון שאינם נשמרים בטמפרטורה הרצויה, עלולים לפגוע בבריאותם של נופשי המלון שסועדים בחדר האוכל ועל כן, תכנון חדרי קירור למלונות חייב להתבצע על ידי חברה אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין בתחום, אשר מכירה היטב את ענף המלונאות בישראל ויודעת כיצד להתאים לו את חדרי הקירור הנדרשים בכל היבט אפשרי.

חדרי קירור לבתי מלון- למה הם משמשים?

כאשר מדובר על חדרי קירור למלונות, מדובר למעשה על חדרי קירור שימוקמו בסמוך למטבח שעוסק בהכנת האוכל לנופשים שבבית המלון. כאמור, האוכל שבתי מלון מציעים חייב להיות טרי וטעים ומכיוון שהשף בבית המלון צריך להכין 3 ארוחות ביום ולעיתים אף יותר מכך בכל יום, יש צורך בחומרי גלם רבים לצורך הכנת הארוחות השונות. חשוב להבין כי רכישת חומרי גלם למלונות איננה מתבצעת באופן יומיומי, אלא, לא פעם רוכשים כמות גדולה של מוצרים בסיסיים ויש צורך לשמור אותם בקירור, בטמפרטורה הרצויה להם, על מנת שתהיה אפשרות להשתמש בהם בצורה טובה. על כן, חדרי קירור במלונות רלוונטיים לצורך אחסון של מוצרים שונים הרלוונטים להכנת הארוחות היומיומית במלונות. יש לדאוג שחדר הקירור יהיה בנוי באופן ספציפי ומדויק בהתאם למוצרים אשר דורשים קירור וזאת בכדי שהם ישמרו בצורה הטובה ביותר, לאורך פרק הזמן הרלוונטי.

כיצד מקימים חדרי קירור במלונות?

הקמת חדרי קירור במלונות היא עבודה שחייבת להתבצע על ידי מומחים בתחום. על המומחים לבצע כמה וכמה פעולות טרם הם מקימים את חדר הקירור או חדרי הקירור הנדרשים במלון:

ראשית כל, עליהם לערוך שיחה מקדימה עם בעלי המלון ועובדי המטבח בכדי להגדיר ולהבין את הצרכים של חדר הקירור. עליהם להבין איזה מוצרים אמורים להיות מאוחסנים בחדר זה, מהי הטמפרטורה הנדרשת עבור אחסון המוצרים הללו, כמה פעמים ביום צוות העובדים נכנס ויוצא מחדר הקירור על מנת לאחסן מוצרים ולהוציא מוצרים ועוד. אפיון הצרכים מהווה שלב בסיסי וחשוב מאוד בכל הנוגע לתהליך הקמת חדר הקירור במלון ועל כן, יש לבצע אותו בצורה מדויקת.

בשלב השני יש צורך להגדיר את החלל עבור חדר קירור ולבצע מדידה של החלל. המטרה היא בעצם להבין היכן מתחיל החדר והיכן הוא נגמר וזאת בכדי לתכנן את חדר הקירור בצורה יעילה ואיכותית.

לאחר שלב המדידות שכמובן יתבצע בצורה מדויקת, ניתן להתחיל בשלב התכנון של החדר וההוצאה לפועל של התוכנית. עבור הקמת חדר קירור יש  להשתמש בחומרי גלם איכותיים, חומרי בידוד טובים וכן, יש צורך לדאוג למערכת ויסות והתרעה בחדר שמאפשרת להגדיר את הטמפרטורה הרצויה וכן, להתריע על ירידה בטמפרטורה בכל פעם שהדבר אכן קורה וזאת בכדי שתהיה אפשרות לטפל כמה שיותר מהר בבעיה מבלי שהמוצרים המאוחסנים בקירור יפגעו באופן כלשהו שכן, מוצרים שמתקלקלים, יסבו נזק כלכלי למלון.

הוצאת התוכנית הנוגעת להקמת חדר הקירור בפועל חייבת להתבצע בצורה מדויקת ואיכותית, שלב אחר שלב, על ידי אנשי מקצוע שיודעים כיצד להקים חדרי קירור בהתאם לכל צורך ומטרה, ברמה הגבוהה ביותר.

א. לפיד מהווה את החברה הטובה ביותר עבור הקמת חדרי קירור למלונות. החברה ידועה כמומחית בתחום תכנון והקמה של חדרי קירור מכל סוג ומערכות מיזוג אוויר עבור כל צורך ומטרה. בחברה ניתן למצוא אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הקירור והמיזוג אשר מבטיחים כי העבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר.

יש לכם שאלה בנוגע למיזוג אוויר? נסו אותנו!

מלאו את הפרטים הבאים

Call Now Buttonהתקשר/י עכשיו!