מערכת VRF למגזר העסקי

ממזגים את החללים בהתאם לצורך

במגזר העסקי, הצורך במיזוג חללים גדולים מאוד, הוא צורך בסיסי וחשוב. יחד עם הצורך המדובר עולה גם הצורך בחיסכון ובמיזוג חכם ויעיל. חברות וארגונים שונים, מחפשים תמיד את האלטרנטיבות החכמות והחסכוניות ביותר עבור מיזוג החללים שיש ברשותם. בין אם מדובר על משרדים, מסעדה, בית קפה או כל חלל עסקי אחר שיש צורך למזג בצורה הטובה ביותר, מערכת VRF מהווה כיום את מערכת המיזוג הפופולארית, האיכותית והיעילה ביותר עבור המגזר העסקי.

מה צריך לדעת על מערכת VRF למגזר העסקי?

למערכת VRF יש יתרונות רבים עבור כל לקוח במגזר העסקי אשר מעוניין במיזוג מקצועי, חסכוני וחכם. חשוב מאוד למפות את הצרכים של כל לקוח ולהתאים לו מערכת מתאימה ספציפית לצרכים העומדים על הפרק וזאת בכדי למצות את כל היתרונות שבמזגן המדובר. על כן, אם אתם מעוניינים לבחור במערכת מיזוג מעין זאת לכל חלל עסקי באשר הוא, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הנכונים והטובים ביותר בתחום אשר יתאימו לכם את מערכת המיזוג המתאימה ביותר לחלל מבחינת כל התנאים בשטח.

מדוע כדאי להתקין את מערכת המיזוג המדוברת למגזר העסקי?

חשוב מאוד להבין כי במגזר העסקי כיום מערכת מיזוג VRF ידועה כמערכת מיזוג פופולארית ביותר וזאת בשל העובדה שמדובר על מערכת שמאפשרת מיזוג בטמפרטורה הרצויה בכל חלל. כך שאם מדובר על קומת משרדים, מסעדה גדולה המכילה בה כמה חללים או כל מתחם עסקי אחר, ניתן לבחור בטמפרטורה הרצויה לקירור בכל אזור וכך למעשה להנות גם מחללים נעימים לשהייה, לא קרים מדי ולא חמים מדי וגם בחיסכון על הוצאות החשמל. אין ספק כי מדובר על מערכת מיזוג יעילה מאוד מכל הבחינות ועל כן, ניתן למצוא אותו בחללים רבים מהמגזר העסקי.

כיצד מתקינים את מערכת המיזוג?

התקנת מערכת מיזוג בטכנולוגיית VRF מורכבת ממספר גורמים:

ראשית כל, יש להתקין את המעבה. הגוף הראשי מותקן במרחק מיעד הקירור ומספק כח ליתר המאיידים שהם יחידות המזגנים. המעבה מותקן בשטח בעל מרחב בדרך כלל מישורי כגון: גגות בניינים, המעבה גדול באופן יחסי לכל מעבדה סטנדרטי אולם, הפעולה שלו שקטה מאוד ובעלת רמת דציבלים נמוכה במיוחד. במעבה קיים מדחס אשר פועל בצורה חכמה עם יכולת ויסות התפוקה ושינוי מהירות. שינוי הקצב של הדחיסה וכן שינוי בתדר הפעולה של המדחס משפיעים על נפח התפוקה המגיע ליחידות הפנימיות שהם המאיידים. הנפח הוא יחידת התפוקה הראשית אשר מספקת את עוצמת הקירור. אל המעבה מחוברים מספר של מאיידים אשר מפיצים את האוויר הממוזג או המחומם אל המשרדים. ניתן להתקין מעל 1000 מאיידים אשר ניתנים להתקנה בצורה של פתחים בקיר או בתקרה.

מעבר לכך יש את הצנרת ואת היחידות החיצוניות אשר מחוברות למעבה אשר פועלות כמדחס אינוורטר מלא וחכם אשר מאפשר ויסות טמפרטורות רבות משתנים. לכל יחידה חיצונית מחוברים כ100 מאיידים בעלי שורות משנות חום.

היתרונות של מערכת VRF למגזר העסקי

למערכת VRF יש ללא ספק מגוון יתרונות:

ראשית כל, המערכת מציעה חיסכון אנרגטי ותפעולי. אם בעבר היה צורך לתכנן מיזוג חללים על ידי התקנה של מספר מזגנים או מיזוג מרכזי וכך למעשה התבזבזה לא מעט אנרגיה אשר תורגמה לחשבון חשמל רציני מאוד, הרי שבמערכת המיזוג המדוברת התפוקה של המעבה היא נגזרת של המצב בזמן אמת בשטח. יש מדחס אחד שבטכנולוגיית אינוורטר פועל בצורה תדירה ובתפוקה משתנה בהתאם לצורך אשר הוגדר בזמן אמת על ידי היחידות הקטנות שלו. אלו למעשה הוגדרו על ידי הלקוח ברמת דיוק גבוהה וכך יוצא שכל פעולה של המעבה היא נגזרת של המצב האמיתי מבחינת לחות וטמפרטורה.

יתרון נוסף הוא החיסכון הכספי שנוצר בשל החיסכון האנרגטי לאורך זמן. מדובר על מערכת שמוכיחה את עצמה כחסכונית יותר באופן משמעותי.

יתרון נוסף הוא שמדובר על מערכת מיזוג שקטה מאוד, כך שאם אתם זקוקים לשקט במשרד שלכם, במסעדה או בכל חלל עסקי אחר, הרי שהמזגן לא יפריע לכם.

עוד יתרון של המערכת המדוברת הוא היכולת לקבוע את רמת הלחות והיובש במקום. כולם מכירים את המחנק שיכול להיווצר בחלל כתוצאה ממזגן שפועל יתר על המידה ועל כן, אין ספק כי במפעלים, בריכות, בתי חולים, בתי מלון, אולמות הרצאות, ועוד, קביעת רמת הלחות היא חשובה מאוד שכן היא משפיעה בצורה ישירה על איכות התוצר או על איכות השירות, על תפוקת ומצב רוח של העובדים ועוד ועל כן, היכולת של מערכת המיזוג לקבוע את רמת הלחות בחלל היא חשובה מאוד במגזר העסקי.

יתרון נוסף הוא המודולריות. ניתן להתאים את המזגן גם לתנאי חלל משתנים ואין צורך להתקין מערכות מזגן חדשות בהתאם לצרכים משתנים.

יתרון נוסף הוא היכולת לשנות את ביצועי המערכות השונות בזמן אמת ובהתאם לצורך משתנה בכל חלל וחלל.

ההתקנה של המזגן מתאימה לרוב סוגי החללים והיא יכולה להשתלב באסתטיקה הכללית של כל חלל בצורה הטובה ביותר. מכיוון שמדובר על מגזר עסקי שחשובה בו מאוד האסתטיקה ושילוב בעיצוב של המקום, אין ספק כי ההתקנה האסתטית חשובה.

מערכת VRF היא מערכת מיזוג איכותית ותואמת כיום למגזר העסקי בצורה מדהימה. מדובר על מערכת מיזוג בעלת יתרונות רבים וזאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת שהיא מבוססת עליה. הבחירה במערכת מיזוג מעין זאת לחלל עסקי כלשהו, תאפשר לבעל המקום לשלוט על הוצאות החשמל שלו ולחסוך בהן ולהנות מחלל ממוזג באופן האידיאלי בהתאם לצרכיו ושליטה בתנאי הלחות במקום בצורה נפלאה ובהתאם לצורך.

יש לכם שאלה בנוגע למיזוג אוויר? נסו אותנו!

מלאו את הפרטים הבאים

Call Now Buttonהתקשר/י עכשיו!