חדרי קירור למעבדות

חדרי קירור למעבדות - ידע, ניסיון, ויכולת לגבש פתרונות ללא פשרות בקנה מידה רחב.

חדרי קירור למעבדות מהווים למעשה פתרון קירור למעבדות אשר בהן נדרש שטח קירור גדול במיוחד עבור אחסון תרופות או מוצרים שונים הקשורים לפיתוח וייצור תרופות או כל דבר אחר שקשור למעבדה ודורש אחסון בתנאי קירור. חדר מעין זה הוא כמו כל חדר אחר רק עם קירות מבודדים אשר עשויים פאנלים מבודדים שקרויים גם קירות מקרר, דלת אטומה, איטום הרמטי של כל החדר וכמובן התקנה של מערכת קירור רבת עוצמה אשר מסוגלת לייצר ולשמר את הטמפרטורה הנדרשת בצורה רציפה הן עבור צרכי קירור והן עבור צרכי הקפאה.

מדוע חשוב שיהיה חדר קירור במעבדות?

מעבדות אשר עוסקים בהם בפיתוח וייצור תרופות או כל מוצר רפואי אחר בכמויות גדולות, חייבות שיהיה בהן חדר קירור וזאת בשל העובדה שלא מעט מהתרופות המיוצרות או חומרי הגלם המשמשים לצורך הכנת אותם תרופות, דורשים שמירה בקירור. אי שמירה של אותם המוצרים בקירור זה דבר שעלול לפגוע באופן מהותי הן ביעילות של התרופות שמפתחים והן בכל אדם שישתמש בהן. מדובר על דבר שיכול לסכן חיים ועל כן, חדרי קירור הם קריטיים במעבדות וחשוב כמובן שחברה אמינה ומקצועית אשר מומחית בתחום של הקמת חדרי קירור בהתאם לצורך העומד על הפרק, בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לכל פרמטר אחר שיש לתת עליו את הדעת, תקים את חדר הקירור למעבדה בצורה הטובה ביותר.

כיצד מקימים חדר קירור למעבדות?

תהליך הבנייה של חדרי קירור למעבדות הוא מורכב ודורש מקצועיות רבה, כאשר המטרה היא להתאים את החדר למבנה ולתשתיות הקיימות בכדי להימנע מכשלים או טעויות שונות. חשוב מאוד לבצע את התהליך שלב אחר שלב:

  • ראשית, יש לקחת בחשבון את הגודל הפיזי אשר מוקצה לצורך בניית חדר הקירור
  • שנית, יש לתכנן בצורה מדויקת את הבנייה של החדר
  • בשלב הבא יש לייצר את חדר הקירור ולהתקין אותם במקום המיועד
  • בשלב הסופי יש לבדוק הרצה של חדר קירור בכדי לוודא את התקינות שלו.

דגשים חשובים להקמת חדר קירור למעבדות:

חשוב לדעת כי חדרי קירור מותאמים לסוג התעשייה אותה הם אמורים לשרת והם מותאמים לפי רמת הטמפרטורה והלחות הנדרשים אולם, ישנם כמה דגשים כלליים חשובים לבנייה נכונה של חדרי קירור כגון:

יש להקפיד על תכנון מדויק של החדר בהתאם למעבדה העומדת על הפרק, לכן יש לכלול את המאפיינים שדרושים להקמה ולקחת בחשבון את הטמפרטורה הנכונה שתהיה בחדר הקירור. ההמלצה היא לקחת בחשבון את גודל החדר שייבנה, מערכת החשמל שעתידה להיות בו וכמובן מערכת הקירור אשר באמצעותה יתאפשר הקירור של החדר.

חשוב מאוד להקפיד על בניית מערכת פיקוד ובקרה בחדרי קירור של מעבדות שתפקידה הוא לפקח ולשלוט על הטמפרטורה שבחדר. מכיוון ששמירה על טמפרטורה של מוצרים שמפתחים במעבדות ודורשים שמירה בקירור היא קריטית, אין ספק שתכנון מערכת פיקוד ובקרה היא דבר חשוב מאוד.

חשוב מאוד להתקין דלתות איכותיות. אמנם דלתות חדר קירור הן אטומות ובעלות יכולות לשמור על הרמטיות אך הדלת אינה אטומה ועל כן יש לדאוג לדלת איכותית שבעת סגירתה ייווצר איטום לחדר שישמור על הקור.

כמובן שחשוב מאוד לשמור על הבטיחות בחדר קירור שכן, מכיוון שמדובר על חדר בעל סגירה הרמטית, יש חשש שאדם כלשהו ילכד בו ועל כן, יש לדאוג למנגנון של פתיחה מתוך החדר.

אם אתם מחפשים את החברה הטובה ביותר בתחום הקמת חדרי קירור למעבדות, כדאי שתכירו את א. לפיד. מדובר על חברה אמינה ומקצועית המומחית בתחום הקמת חדרי קירור לכל צורך או מטרה וכן התאמת פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים לכל חלל. בחברה ניתן למצוא צוות מקצועי בעל ניסיון עשיר בתחום אשר יתאים לכם את חדר הקירור האידאלי למעבדה שלכם.

יש לכם שאלה בנוגע למיזוג אוויר? נסו אותנו!

מלאו את הפרטים הבאים

Call Now Buttonהתקשר/י עכשיו!